maddepadde

Nobody knows where they might end up..

Publicerad 2010-10-19 14:44:47 i Filosoferandet,

Sitter och funderar på om jag ska ta mig en promenad eller inte? Vore skönt, men orkar inte riktigt. Har skivit lite grann på reflektionsjournalen, vilket är bra. ar en hel del kvar men har hela fredagen på mig i stort sett så jag får jobba mycket på den då istället. Mer plugg och mindre serier på tåget säger jag då. Har haft seminarium idag. Det var massa roligt. Vi skrattade super mycket. Skoj Skoj.. Senare , runt sju, ska jag skjutsa far min till Olerays för ha sskulle kolla på fotboll med några typ. Jag ska åka till Sofia fia och ha massa trevligt!! Nu ska jag måla klart mina naglar!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Andersson

En tjej på 22 vårar som skriver lite om livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela