maddepadde

It all started with the big bang!

Publicerad 2013-02-16 16:59:15 i

God kväll.

Det är redan lördag, helt sjukt. Har snart varit hemma en vecka. Det är ju ingen idé att ljuga och säga att det inte är lite skönt att vara sjukskriven, jag kan ju faktiskt röra på mig. Annars så händer det inte mycket. Känns som det jag gjort i veckan är att äta och dricka kaffe typ. Har stickat lite grann och så med men.. Igår hade jag mys med bror. Käkade tacos och kollade på finalen på På spåret. Frida kom förbi en stund med, mys. Hon hade med sig ett litet kort där det stod 'krya på dig' , så sött av henne. Får se vad som händer ikväll. Ska till Ema i alla fall, kolla lite mello. Hade jag inte ätit tabletter så hade det stått lite vin på kvällens meny med men men ;) jag överlever faktiskt utan. Aja, har inte så mycket mer å berätta. /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Andersson

En tjej på 22 vårar som skriver lite om livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela