maddepadde

Överallt och tillbaka igen.

Publicerad 2013-02-10 20:17:38 i Filosoferandet,

 
Nu har jag landat i min soffa, efter en lång dag. Tävling i borgen idag, sista på länge. I morgon ska de såga i mitt knä. Eller ja, nu tog jag i lite. Inte såga, men knät ska de massakern en stund. Ta bort lite som är trasigt, eller laga, jag hoppas på det första. Så om cirka 12 timmar är det dags. Då får jag veta, eller ja somna rättare sagt. Men men, ska inte gnälla över det. Får ta det som det kommer. Dagen har varit bra! Rolig tävling med bästa tjejerna, bästa bästa. Man kan inte ha bättre lagkamrater tror jag, det skulle vara svårt. Kommer sakna träningen och gemenskapen sjukt mycket, men ska allt åka å hälsa på. 
 
Så det blir ett litet uppehåll från jobbet, jättetråkigt verkligen. Det är sjukt roligt att jobba! Tiden går så fort bara. /m
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Andersson

En tjej på 22 vårar som skriver lite om livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela