maddepadde

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Publicerad 2013-01-24 21:52:52 i

Godkväll,
Jag säger shit. I morgon har det gått en vecka. En vecka sedan skolan tog slut och jobbet (verkligheten) börja. Har hunnit med två stycken apt:er denna veckan och en massa annat. Barnen testar mig och allt som har med mig att göra som tusan. Det kan bli lite knepigt ibland men det får man lösa. Man har hamnat i den där "hitta sin plats leken". Det är la bara att köra på och tänka efter lite grann vad man gör. De gör mycket saker jag tycker om, eller saker på olika sätt men även sånt jag är ovan vid eller kanske inte tycker om. Börjar lära mig barnens namn, har inte riktigt träffat alla, och hur de fungerar. Men det tar allt ett tag innan man vet allt. Men i morgon var det i alla fall gått en vecka. Hoppas det har gått bra för mina lärarvänner med!

Annars så är det bra. Har börjat läsa en bok, när hände det sist liksom.. En skönlitterär bok som jag valt själv alltså och inte kurslitteratur. På träningen går det bra. Körde lite skruvar bakåt idag, bådar gott för en kväll i vbg i morgon. Det gick hyfsat för tjejerna med. Ja, vad ska man säga mer? det finns ju massor man kan säga om känslor och sånt men är inte så sugen på det nu...Just nu ligger jag iaf hemma i emas soffa och väntar på att hon ska komma hem, ska samåka i morgon hihi.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Andersson

En tjej på 22 vårar som skriver lite om livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela