maddepadde

Utan korridorer skulle jag bli lycklig

Publicerad 2013-01-13 09:52:00 i Filosoferandet,

Söndag idag. Seg dag som man måste plugga lite på. Sofia kommer hem till mig en sväng för att gå igenom arbetet. Lite senare blir det lite träning med. Kommer ha sån sjuuukt träningsvärk i morgon, har inte gjort nått riktigt ansträngande på mer än en vecka för jag varit sjuk...

Ja, vad kan man säga om andra saker? Jag velar och håller på fram och tillbaka. Fast det var nog inget nytt direkt. Men annars är det väl som det är.... På fredag är det examensdags, det ska bli awsome. Sedan till Alberts på lördag och börja jobba på ,måndag. Lite jobbigt att sitta här idag, söndag, och veta att nästa söndag snart kommer vara här. Tiden går så sjukt fort alltså. Och sen om typ tre veckor är det dags för operation, det ska inte bli riktigt lika awsome men knät blir nog helt i alla fall. Eller ja, delarna i knät.

Igår var vi hemma hos Jim, jag , Frida, Jimmy och Johan och käkade lite mat sam Jim lagat. Det var asgött! Sedan spelade vi new super mario bros, till det nya wiiet, wii u. Det var riktigt kul. Man kunde sitta med den nya kontrollen och leka lite medan de andra spelade. Det är lite kul när man spelar mario. När man spelar själv så har man full koll. När man är två så är det kaos. När man är fler än två, så är det omöjligt att spela.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Andersson

En tjej på 22 vårar som skriver lite om livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela