maddepadde

Home

Publicerad 2013-06-25 17:16:48 i Filosoferandet,

Ahh, Home. Let me come Home. Home is wherever I'm with you.

Sitter i fåtöljen hos pappa och dricker te. Det blev en lång dag idag. Började tidigt så jag var lite trött redan innan jag fick ett migränanfall. Nu ner jag mig helt död. Mitt i allt skulle det städas och grejas i lägenheten. Jag och pappa slog bland annat isär min soffa. Insåg att det går in rätt mycket i en liten golf!

Skulle tagit mig en löptur men tror jag skippar den. Ska sätta mig i soffan lite senare och käka jordgubbar istället!

Annars så är det väl ok. Är lite sur på alla män här i världen däremot och det är nog en känsla som inte kommer ändras snart!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Andersson

En tjej på 22 vårar som skriver lite om livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela